ویلایاب ویلایاب .

ویلایاب

برای خرید ویلا در شمال ۲ موضوع مطرح است

 

در عصر حاضر خرید ویلا در شمال به عنوان یکی از بهترین راه ها برای سرمایه‌گذاری بلند و کوتاه مدت به شمار می رود, چون با خرید یک ویلای مناسب پس از گذشت چند ماه یا حتی چند سال می‌توان ویلای مورد نظر را با قیمتی بیشتر به فروش رساند. همچنین خرید یک ویلا آن هم در مناطق شمال کشور کمک زیادی به یک سرمایه‌گذاری پر سود خواهد کرد. به طور کلی خرید ویلا یکی از موارد کم ریسک برای انجام سرمایه‌گذاری ها است.


عنوان مثال در هنگام خرید یک ویلا فقط ظاهر ان را بنای انتخاب قرار ندهید و به زمین های اطراف حتما توجه کنید؛ زیرا زمین های اطراف ویلا و همچنین موقعیت مکانی آن، تاثیر زیادی در افزایش قیمت ویلای مورد نظر خواهد داشت. به همین دلیل اگر هدفتان از خرید ویلا در شمال، سرمایه‌گذاری است بهتر است ویلایی را انتخاب کنید تا در هر لحظه امکان فروش آن وجود داشته باشد.

برای خرید ویلا در شمال ۲ موضوع مطرح است:

ارزان بودن
گران بودن
البته برای از بعضی افراد اینگونه نیست و موضوع بر اساس ساحلی بودن جنگلی بودن و کوهستانی بودن است، که در این مقاله این چند مورد را بررسی می کنیم, برای بعضی خریداران هدف فقط خرید ویلای ارزان است که بر اساس بودجه خود در نظر می‌گیرد توصیه ای که برای این دسته عزیزان داریم این است که بعدها بالا رفتن قیمت ویلا روی ویلاهای آنها تاثیر بخصوصی نخواهد گذاشت. در واقع آنها نباید خواهان بالا رفتن قیمت آنچنانی ویلای خود باشند.
آن دسته از افرادی که خواهان خرید ویلا های گران یا به قول معروف به دنبال خرید ویلا های لاکچری هستند خانه ها را از نظر ساختار معماری و موقعیت مناسب شهری نزدیک بودن به مراکز : تفریحی ،رفاهی و درمانی و دیگر امکانات مورد بررسی قرار می‌دهند انتخاب بین ساحلی بودن جنگلی بودند و کوهستانی بودن ویلا کاملاً به سلیقه خریدار بستگی دارد و معمولاً خانواده هایی که جوان تر هستند معمولا مناطق ساحلی را برای خرید انتخاب میکنند و خانواده‌هایی که دارای افراد مسن یا بازنشسته هستند خواهان مناطق دارای آب و هوای خوب و پر از آرامش را هستند که به آنها ویلاهای جنگلی را پیشنهاد می‌کنیم .
اما ویلای کوهستانی معمولاً مورد سلیقه همه افراد نیست و بیشتر خود بومی‌های منطقه ویلاهای کوهستانی را خریداری می‌کند داشتن یک خانه یا ویلا درهمه دوره های زندگی مورد توجه و دغدغه اصلی بشر بود که معمولا تحت تاثیر نوساناتی مانند ضریب تخریب ، نرخ تورم و عوامل اقتصادی دیگر قرار می‌گیرد. طبق تحقیقات کارشناسان مسکن ، معمولاً در نیمه اول سال تقاضا برای خرید خانه و ویلا بیشتر می شود مخصوصاً از فروردین تقاضا برای خرید ویلا به اوج خود می رسد ، اما در بقیه ماه ها کمی ریزش مشتری خواهیم داشت خرید ویلا هم مانند زمین دستخوش تغییرات درون کشوری و برون کشوری شد که مخصوصاً در سال ۱۴۰۰ به دلیل کرونا ویلاهای شمال کشور بیشتر مورد توجه سرمایه گذاران و خریداران قرار گرفت به دلیل داشتن آب و هوای معتدل و مناسب جنگل های بکر و ناب قیمت‌ها روند افزایشی بسیاری داشت. در حال حاضر ویلا ها به دو صورت شهرکی و مستقل وجود دارند.
ویلاهای شهرکی به ویلاهایی گفته شده که چندین ویلا در کنار یکدیگر در یک زمین با متراژ بالا بنا می‌شوند. اما ویلای مستقل به ویلایی گفته شده که طراحی و احداث آن ها بر روی یک زمین مستقل انجام می‌شود.
ویلاهای شهرکی به علت این که طراحی آن ها توسط یک شرکت پیمانکاری صورت می‌گیرد و تقریبا همه خانه ها شبیه هم هستند ممکن است از متریال مرغوب استفاده نشود از قیمت خرید کمتری برخوردار هستند, به همین منظور می‌توان ویلای شهرکی را برای خرید انتخاب نمود.
اما در مقابل ویلاهای مستقل با قیمتی بیشتر از ویلاهای شهرکی به فروش می‌رسند که دلیل آن هم مجزا بودن ویلا است که حالت شخصی ساز دارد, ویلای مستقل نمونه دیگری از ویلا است که طراحی و احداث ان روی یک زمین مستقل انجام می‌شود, قیمت فروش ویلای ۲ تا ۵ سال ساخت در شهرهای گوناگون شمال، تفاوت قابل‌توجهی دارد. تفاوت در برخی شهرها به بیش از دو برابر هم می‌رسد. شرایطی مانند بافت ویلایی شهر، نزدیک بودن به دریا یا جنگل و کیفیت ویلاهای ساخته‌شده، طرح و سبک ساخت ویلا از عوامل موثر بر این تفاوت‌ قیمت ها هستند.


برچسب: خرید ویلا، خرید ویلا در شمال، خرید ویلای جنگلی، خرید ویلا کوهستانی، خرید ویلا در نوشهر، خرید ویلا در مازندران،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۲۶:۲۹ توسط:ویلایاب موضوع: نظرات (0)